Donat que l’Alcaldessa va desestimar les al·legacions que vam presentar, conjuntament amb altres entitats, al projecte d’ampliació de l’activitat de dipòsit de gas i planta gasificadora, hem presentat un recurs de reposició.

Els motius són diversos.
- No es dona resposta a la majoria de qüestions que vam plantejar.
- Hi ha incorreccions a la resposta de l’Alcaldessa que cal corregir.
- No s’ha proporcionat informació important, ni a nosaltres ni a la ciutadania. Per exemple no s’ha fet saber que a començaments de desembre l’ajuntament va rebre l’informe de ponència ambiental de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, valorant aquesta instal·lació. No sabem quina resposta dona l’AMB a les qüestions que vam plantejar. Ni tan sols sabem si l’ajuntament els hi va fer arribar. També vam fer preguntes dirigides a Nedgia, no sabem si l’ajuntament les va transmetre o no, de les que no hem rebut cap resposta
Aquí podeu llegir la notícia que vam publicar no fa gaire sobre aquest tema.
Podeu llegir el recurs complet.
recurs-reposicio-gas-natural_c