Patrimoni, mEmòria, Descoberta, cReació i paisAtge

Víctor Mata Ventura és llicenciat en Història Medieval per la Universitat de Barcelona, Màster en Arxivística per la Universitat Autònoma de Barcelona i ha cursat els estudis musicals de grau mitjà, especialitat de flauta travessera, al Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona.

La singularitat de la seva extensa aportació rau en una mirada que entén la cultura com un espai de relació entre memòria, territori, patrimoni, paisatge, recerca i creació. Des de l’arxivística i la gestió documental fins a la intervenció artística, passant per la recerca història, la restauració de pedra seca, la gestió i l’activació cultural o l’associacionisme i la divulgació, la seva obra respon a la voluntat de comprendre el territori, preservar-ne la memòria, interpretar-lo i activar-lo culturalment a fi que esdevingui una herència compartida per les generacions futures. 

En Víctor porta més de tres dècades dedicat a documentar, preservar, crear, interpretar i difondre la història, el patrimoni i el paisatge de Begues, l’Eramprunyà, el Baix Llobregat i Catalunya. Per aquest motiu el Centre d’Estudis Beguetans proposem la seva candidatura als 13s premis de reconeixement cultural organitzats pel Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat (CECBLL), en la categoria individual.

Podeu llegir aquí el detall de les seves contribucions al llarg de tots aquests anys de dedicació, recerca i difusió:

candidatura_CECBLL_VMV_CC_SRB

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *