
Seguim presentant-vos els treballs publicats de la IX Trobada d’Estudiosos i Centres d’Estudis d’Eramprunyà, amb un tema central, «Capelles, ermites, esgésies»
En Manel Edo i Pablo Martínez van presentar «Primeres manifestacions de religiositat al neolític antic i mitjà del massís de Garraf». Gràcies al Centre d’Estudis de Gavà per la feinada i per donar l’oportunitat de compartir els continguts d’aquestes jornades.Podeu llegir totes les contribucions presentades en aquest enllaç
Bona lectura i coneixement!
Comunicacio1-Begues-IX-Trobada-Eramprunya-2016-4